Święto Pluszowego Misia w grupie 0 d
25 listopada grupa 0d obchodziła Dzień Pluszowego Misia. Tego dnia dzieci obejrzały prezentację multimedialną  i poznały misie występujące w bajkach i w przyrodzie. Zapoznały się z historią powstawania pluszaków, stworzyły maski misi i zapozowały w nich w " misiowej fotobudce". Oprócz tego uczniowie rozwiązali quiz o misiach, zakodowali obrazek Misia oraz narysowali swojego ukochanego misia. Nie zabrakło wierszy i piosenek o misiowej tematyce. To był naprawdę niezwykły dzień.
Zapraszam do GALERII.
THANKSGIVING DAY online

 

W czwartek 26 listopada Amerykanie świętowali jedno z najważniejszych dla nich świąt – Dzień Dziękczynienia. Z tej okazji uczniowie klasy 6 b w trakcie lekcji online poznali historię tego święta oraz tradycje związane z tym dniem. Dowiedzieli się kim byli Pielgrzymi i dlaczego opuścili Wyspy Brytyjskie, dlaczego dwa miasta na świecie nazywają się Plymouth i czym jest Mayflower. Oprócz tego lekcja obfitowała w wiele ciekawostek związanych ze współczesnymi tradycjami w Stanach Zjednoczonych. Klasa 6 b wie już dokładnie co wówczas jedzą Amerykanie, jak spędzają ten dzień i czym jest Black Friday i Cyber Monday.

W trakcie przygotowanych przez nauczycieli angielskiego p. Elizę Przygodę-Łukę oraz p. Łukasza Koczkodaja na platformie Padlet zajęć uczniowie ćwiczyli również tak niezbędne umiejętności językowe jak słuchanie (niezastąpiony Youtube) oraz czytanie ze zrozumieniem, jak również mówienie o przeszłości w czasie przeszłym past simple. Lekcję uatrakcyjniły gry utworzone na platformie Wordwall.

W trakcie Dnia Dziękczynienia Amerykanie, oprócz spędzania czasu z rodziną przy suto zastawionym stole, oglądaniu meczy piłki nożnej bądź uczestniczeniu w licznych radosnych paradach z tej okazji, składają podziękowania za to, za co są naprawdę w swym życiu wdzięczni.

Uczniowie 6 b w ramach projektu również dokonali „podróży w głąb siebie” by zastanowić się, za co oni są wdzięczni. Zdjęcia w fotogalerii.

What are YOU thankful for?

 

Światowy Dzień Pluszowego Misia w 0c
25 listopada 0c odbył się  Światowy Dzień Pluszowego Misia. Historia pluszowego misia zaczęła się w 1902r., kiedy to ówczesny prezydent Stanów Zjednoczonych, Theodor Roosevelt obronił młodego niedźwiadka. Pluszowe misie jako jedyne doczekały się swojego międzynarodowego Święta – Światowego Dnia Pluszowego Misia. Nadano im imię Teddy, a święto obchodzone jest od 2002r.
Dzieci wykonywały przeróżne prace plastyczne: miś z gazety, misie z włóczki, misie z wacików i z kółek, a także kolorowanki. Wszyscy bawiliśmy się misiostycznie.
Dzieci były bardzo pomysłowe, kreatywne i chętne do wszystkich prac. Zapraszamy do galerii...
Sweterkowe misie
Z okazji Dnia Pluszowego Misia, który odbył się 25 listopada, dzieci z klasy Ic mogły przemienić się w kreatora mody i stworzyć piękne stroje na kartce dla swoich misiów. Wcześniej dzieci obejrzały prezentacje i poznały historię powstania pluszowej zabawki. Rozmawialiśmy na temat różnych gatunków niedźwiadków żyjących w naturalnym środowisku oraz o misiach jakie znamy z bajek i książek. Cała lekcja upłynęła nam bardzo radośnie, oczywiście w towarzystwie pluszowych zabawek, które chętne dzieci mogły zaprezentować. 
W pracy plastycznej wszystkie dzieci wykazały się pomysłowością i kreatywnością. 
Zapraszam do GALERII!!!
Podsumowanie X Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia

Społeczność naszej szkoły wzięła udział w obchodach X Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia. W ten dzień uczniowie mogli zdobyć certyfikat lub tabliczkę eksperta tabliczki mnożenia. Taki dokument dostała osoba, która bezbłędnie odpowiedziała na pięć pytań dotyczących tabliczki mnożenia.

Wzorem ubiegłego roku w szkole przeprowadzono dla wszystkich uczniów klas IV – VIII konkurs pozwalający wyłonić Klasowego Mistrza Tabliczki Mnożenia. Taki tytuł uzyskała osoba, która w czasie 10 minut udzieliła najwięcej prawidłowych odpowiedzi w danej klasie.

W drugim etapie konkursu Mistrzowie Klasowi rozwiązywali zadania wymagające myślenia wybiegającego poza utarte schematy.

Konkurs był tak wyrównany, że zarówno w kategorii klas IV – VI, jak i VII – VIII mamy po dwóch Szkolnych Mistrzów.

W tym roku nasi uczniowie przystąpili także do Internetowego konkursu matematyczno – logicznego ARCYMISTRZ MNOŻENIA. W pierwszym etapie należało przez kolejne 3 dni rozwiązywać łamigłówki matematyczno - logiczne. Do Finału kwalifikowało się 30 osób z najlepszymi wynikami lub osoby, które prawidłowo rozwiązały wszystkie zadania.

Największy sukces w konkursie ARCYMISTRZ MNOŻENIA odniósł Szymon Lassak, który zajął w swojej kategorii 8 miejsce w Polsce.

 

Finaliści Internetowego konkursu matematyczno – logicznego ARCYMISTRZ MNOŻENIA

  • Szymon Lassak (8 miejsce w Polsce)

  • Jan Szarga

  • Julia Gaweł

  • Aleksandra Szarga

  • Oliwia Kudan

  • Maja Piwońska

  • Maja Badeńska

 

Szkolny Mistrz Tabliczki Mnożenia

Klasy IV – VI

  • Szymon Lassak
  • Szymon Tyński

Klasy VII – VII

  • Nikodem Czuba
  • Antoni Lalak

 

Klasowi Mistrzowie Tabliczki Mnożenia

  • Filip Dzido, klasa 4a
  • Helena Nowak, klasa 4 b
  • Jakub Nowak, klasa 4c
  • Gabriela Kowalik, klasa 4d
  • Alan Niemczuk, klasa 5a
  • Anna Figura, klasa 6a
  • Szymon Tyński, klasa 6b
  • Szymon Lassak, klasa 6c
  • Michał Drozd, klasa 6d
  • Marta Podsiadła, klasa 6e
  • Aniela Adach, klasa 6f
  • Zofia Nowak, klasa 7a
  • Wiktor Osial, klasa 7b
  • Nikodem Czuba, klasa 7c
  • Weronika Musiatowicz, klasa 7d
  • Julia Gaweł, klasa 7e
  • Antonii Lalak, klasa 8a
  • Mateusz Szewczyk, klasa 8b
  • Anna Wiszowata, klasa 8c
  • Karolina Urbanek, klasa 8d

 

Serdecznie gratulujemy!!!

Szkolni koordynatorzy

Monika Kuś

Joanna Tarka

Marcin Słomka

Przynieś karmę

My również się przyłączyliśmy do tej akcji

 

https://www.dziennikwschodni.pl/pulawy/restauratorzy-pomagaja-zwierzakom-zbiorka-karmy-dla-pulawskiego-schroniska,n,1000276751.html 

 

Akcja trwa do końca listopada 2020 r.

 

Sukces Bartka Leonienko

W październiku odbył się konkurs CUD 1920 I LIPIEC 1980. Organizatorem była Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Św. Jakuba Apostoła w Lublinie II, a współorganizatorem Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy i Stowarzyszenie „Łabędź” III. Celem konkursu było kształtowanie postaw patriotycznych uczniów polskich szkół.

Nasz uczeń Bartek Leonienko z klasy 6a wziął w nim udział. Miło nam poinformować, że zajął 1 miejsce. Zadaniem uczestników było opisać dokonania Polaków, lokalnych patriotów, którzy dla naszej Ojczyzny walczyli, stawali w obronie jej honoru, wolności czy sprawiedliwości. Bartek napisał o swoim dziadku, który w lipcu 1980 roku działał w “Solidarności”, a potem za zaangażowanie i poglądy był internowany na 3miesiące. Po wielu latach od tamtych wydarzeń został odznaczony odznaką honorową. Ta właśnie historia opisana w pracy konkursowej pomogła Bartkowi zdobyć to wielkie wyróżnienie.

Gratulujemy.

 

Konkurs "Tydzień dla Polski"

 

W naszej szkole został zorganizowany konkurs ,,Tydzień dla Polski’’.

Z okazji uczczenia obchodów rocznicy 11 listopada - Święta Niepodległości uczniowie i uczennice mieli za zadanie każdego dnia wykonać różnorodne aktywności związane tematycznie z tym świętem.

Następnie przygotowali kolaż zdjęciowy obrazujący wykonane zadania w ramach Tygodnia dla Polski.

Konkurs cieszył się sporym zainteresowaniem, wyróżnione prace opublikowano na stronie szkolnej a laureaci konkursu zostaną nagrodzeni po powrocie do szkoły.

Zwycięzcami konkursu zostali uczniowie i uczennice klas:

  • 0 c – Wiktoria Karpowska
  • 2 a – Miłosz Turski
  • 2 b – Maciej Lewkowicz
  • 3 e – Oskar Gral
  • 6 c – Nikola Friedrich
  • 6 c – Jan Szarga
  • 8 c – Aleksandra Szarga

 

Wszystkim uczestnikom biorącym udział w konkursie gratulujemy  wykonania pięknych prac i zaangażowania związanego z obchodami Święta Niepodległości.

 

Zapraszamy do GALERII.

 

Organizatorzy:

Beata Kryczka – Tarka

Ilona Rzepkowska

Justyna Strus

Dzień Pluszowego Misia w klasie 0b

Dnia 25 listopada w naszej grupie obchodziliśmy Święto Pluszowego Misia. Dzień nasz rozpoczęliśmy od gimnastyki w rytmach misiowych przebojów. Dzieci z zaciekawieniem wysłuchały historii Święta Pluszowego Misia a następnie każdy opowiedział o swojej ulubionej maskotce.

Dla dzieci było przygotowane wiele atrakcji: zabawy ruchowe, wykonanie pracy plastycznej, zgadywanki. Tego dnia nie mogło zabraknąć tak lubianych przez dzieci ozobotów i kodowania na dywanie. Na koniec każdy otrzymał medal prawdziwego przyjaciela pluszowego misia. To był bardzo miły i wesoły dzień pełen wielu atrakcji. 

Zapraszam do GALERII.

Dzień kredki w 0c

 

W piątek 20 listopada dzieci z grupy 0c obchodziły Dzień Kredki. Święto to w szczególny sposób wiąże się z najmłodszymi, ponieważ dzięki kredkom mogą one wyrażać swoje przeżycia, emocje oraz rozwijać wyobraźnię. Tego dnia wszystkie dzieci założyły ubrania w swoich ulubionych kolorach i tak powstały grupy, w których wspólnie pracowały. Było wiele radości podczas rozwiązywania zagadek związanych z kodowaniem, kolorowaniem literek i układaniem napisów. Następnie dzieci  projektowały kredki, składały modele i wykonywały obrazki z zastruganych odpadów. Wszyscy świetnie się bawili.
Zapraszam do GALERII.

 

25 listopada - Międzynarodowy Dzień Misia

0C koduje i programuje

W listopadzie dzieci z grupy 0c rozpoczęły przygodę z kodowaniem i programowaniem. Podczas zajęć  odkrywały zakodowane obrazki na dywanie oraz na indywidualnych kartach pracy. Do wykonywania zadań używały również Ozobotów, które należało wcześniej zaprogramować. Wszyscy byli zachwyceni możliwościami małych, ale bardzo inteligentnych robotów i wykazywali wielkie zaangażowanie podczas pracy. Z niecierpliwością czekamy na następne zajęcia.

Zapraszam do GALERII.

Gratulacje dla Patrycji Borys!

 

W ramach projektu Deutsch Plus Patrycja wzięła udział w konkursie „30 Jahre – 30 Wörter” – „30 Lat – 30 Słów” zorganizowanym przez Goethe-Institut w Warszawie i zdobyła pierwszą nagrodę w kategorii wiekowej 13-15 lat, kategorii „Text”.

Od 1977 roku Towarzystwo Języka Niemieckiego wybiera co roku słowo lub wyrażenie, które szczególnie wpłynęło na publiczną dyskusję i stanowi ważny temat. Słowem Roku odkrywa się „słowne skamieliny” roku.

Patrycja w swojej pracy opisała swoje słowo roku „Lieblingsfach” – „ulubiony przedmiot”.  Właśnie ono jest dla niej wyjątkowe. „Słowo pochodzi z dziecięcej piosenki, wiążą się z nim przyjemne wspomnienia, od razu wywołuje uśmiech na twarzy”, pisze Patrycja. Ona jest przekonana, że właśnie to słowo będzie przypominać o ciepłych i przyjacielskich relacjach w klasie.

Jesteśmy dumni z Patrycji i życzymy dalszych sukcesów!

Więcej informacji o Patrycji i jej sposobie na efektywne uczenie się w zakładce „listopad”.

 

A oto jej praca:

 

Patrycja Borys:

 

Das Wort, das ich gewählt habe, ist nicht sehr ehrgeizig, aber außergewöhnlich. Ich habe das Wort "Lieblingsfach" gewählt. Meine Klassenfreunde und ich entdeckten das Wort zufällig anhand eines Kinderliedes. Aber warum ist es etwas Besonderes? Wir hatten damit viele schöne Erinnerungen. Wir hörten dieses Lied bei jeder sich bietenden Gelegenheit, immer mit Spaß, ob in der Schule oder zu Hause. Bis jetzt brachen wir, wenn wir es hören, in Gelächter aus. Dank des Wortes, "Lieblingsfach" habe ich viele wunderbare Menschen kennen gelernt, man kann sagen, dass dieses Wort Freundschaften schafft. Ich bin sicher, dass selbst wenn jeder von uns seine eigenen Wege geht und das Wort "Lieblingsfach" hört, an seine alten Freunde erinnert. Sich amüsiert und in eine fröhliche, vertraute Melodie eintauchen läßt.

Zbieramy nakrętki dla hospicjum

Czasami tak mało potrzeba aby komuś pomóc. Wystarczy świadomość, że zwykłe nakrętki, jeśli ich dużo, mogą być istotnym wsparciem dla potrzebujących. Przypominamy, że w naszej szkole wciąż trwa akcja zbierania nakrętek dla podopiecznych Lubelskiego Hospicjum im Małego Księcia. I choć mimo, że nie spotykamy się w szkole, możemy w domu zbierać zwykłe nakrętki, a kiedy nastąpi wreszcie ten wymarzony moment powrotu do szkoły, zasilimy nimi kolejną zbiórkę na potrzeby naszych małych kolegów i koleżanek z Lubelskiego Hospicjum. Amelia przygotowała film animowany zachęcający do zbiórki. 
Dzieci z oddziałów zerowych nakrętki mogą przynosić i pozostawiać w szatni. 
Więcej o akcji znajduje się pod linkiem: https://hospicjum.lublin.pl/index.php/zakrecona-akcja/
Zwierzęta leśne
Uczniowie klasy I b wykonali prace plastyczne pt. „ZWIERZĘTA LEŚNE”. Wcześniej dzieci obejrzały prezentację multimedialną o zwierzętach, które możemy spotkać w polskich lasach. 
Uczniowie wykazali się kreatywnością i pomysłowością. Każda praca jest inna i ma w sobie coś pięknego.
Zapraszamy do GALERII.
Zbiórka karmy dla schroniska dla zwierząt

My również się przyłączyliśmy do tej akcji

 

https://www.dziennikwschodni.pl/pulawy/restauratorzy-pomagaja-zwierzakom-zbiorka-karmy-dla-pulawskiego-schroniska,n,1000276751.html 

 

Akcja trwa do końca listopada

 

Zeróweczki śpiewają hymn

 

Niepodległa do hymnu”

10 listopada we wtorek najmłodsi uczniowie naszej szkoły przystąpili do ogólnopolskiej akcji „Niepodległa do hymnu”. Z okazji 102. rocznicy odzyskania niepodległości zerówkowicze o godz. 11.11 odśpiewali Hymn Państwowy „Mazurek Dąbrowskiego”. By podkreślić ważność tego święta wszyscy uczniowie ubrali się odświętnie – nie zapomnieli również o biało – czerwonym akcencie, czyli kotylionach, które samodzielnie wykonali. Aby młode pokolenie Polaków poznało historię własnego kraju, w tym dniu, w każdej grupie odbyły się zajęcia edukacyjne o tematyce patriotycznej.

 

Patrycja i jej sposób na język niemiecki

 

Wśród uczniów naszej szkoły jest wiele utalentowanych i uzdolnionych osób. Chciałabym przedstawić niezwykle ambitną, inteligentną, a zarazem skromną uczennicę klasy 8d Patrycję Borys. Patrycja wypracowała swój własny sposób na efektywne opanowanie języka niemieckiego. Jej przygoda z niemieckim zaczęła się półtora roku temu, a w tym momencie ona mogłaby przystąpić do egzaminu maturalnego! Patrycja nie uczęszcza na dodatkowe zajęcia ani na korepetycje, uczy się sama. Podziwiam jej determinację i pracowitość. Poprosiłam Patrycję, żeby opowiedziała, jak w tak krótkim czasie udało się jej osiągnąć tak wiele.

 

Patrycja:

       „Przede wszystkim determinacja i systematyczność! Codziennie siadam do niemieckiego, chociaż na pół godziny, niezależnie od tego jaki jest dzień tygodnia, ile mam danego dnia nauki, czy jestem chora czy zmęczona. Nawet jak pojechałam na obóz jeździecki w wakacje, to też się codziennie na nim uczyłam. Żadne wymówki nie wchodzą w grę.

       Od października ubiegłego roku założyłam sobie duży zeszyt na notatki z niemieckiego. Tam zapisywałam sobie dosłownie wszystko tj. słówka, zwroty, gramatykę itp. Obecnie już mam spisanych takich zeszytów chyba 4.

       Na początku uczyłam się ze stron internetowych czy blogów, robiłam notatki, potem się tego uczyłam i tak przez kilka miesięcy. Zmieniłam język w telefonie. Znalazłam sobie ludzi z Niemiec do konwersacji, z którymi zresztą przyjaźnię się i piszę do teraz. Na początku nie umiałam się z nimi dogadać, codziennie praktykowałam rozmowny niemiecki i teraz jestem w stanie porozmawiać z nimi przez telefon. Po kilku miesiącach zaczęłam oglądać niemieckiego YouTube’a, Netflixa, obserwować niemieckie social media, czytać niemieckie książki (jest taka darmowa aplikacja Wattpad i tam ludzie z różnych krajów piszą różne książki, wiersze itp.). Obserwuję niemieckie profile na Instagramie związane z jazdą konną, bo taką tematyką najbardziej się interesuję.

       Staram się używać jak najwięcej niemieckiego w życiu codziennym, myśleć i mówić do siebie głównie po niemiecku. Do zwierzaków też zaczęłam mówić po niemiecku. Generalnie przez większość dnia staram się zapomnieć, że znam polski, niemieckiego też uczę się po niemiecku, regułki piszę po niemiecku, po polsku tłumaczę sobie tylko wtedy kiedy muszę. Muszę nauczyć się myśleć po niemiecku i przyzwyczaić do tego mózg.”

 

Bardzo dziękuję Patrycji za szczerość i za to, że zgodziła się opublikować swoją wypowiedź. Jestem pewna, że osiągnie wszystko, co tylko będzie chciała. Mam nadzieję, że posłuży przykładem dla innych i zainspiruje do samorozwoju i osiągania postawionych celów. W każdym z Was tkwi potencjał, ale nie wystarczy go odkryć, trzeba go też rozwinąć.

Patrycja Borys

Hanna Bilotserkovets

Dzień postaci z bajek w 0c
5 listopada w grupie Oc odbyły się zawody związane z Dniem Postaci z Bajek. Dziewczynki kontra chłopcy mieli za zadanie ułożyć dużą postać z bajki, ustalić w jakich kolorach ma być ona pokolorowana i wykonać pracę szybko i dokładnie. Zabawa ta bardzo spodobała się dzieciom, które uwijały się jak mróweczki, pomagali sobie wzajemnie i sprawdzali ile zrobili przeciwnicy. Emocje sięgały zenitu, dzieci włożyły w tą pracę wiele wysiłku i czasu, co skutkowało remisem. Ten dzień był również okazją do przypomnienia uczniom także innych postaci bajkowych, takich jak: Smerfy, Reksio, Kubuś Puchatek, Kot w butach itd.
Zapraszamy do GALERII.

 

Dzień Jeża w klasie 0c

10 listopada obchodzimy Dzień Jeża. Jeże prowadzą nocny tryb życia. Są krótkowidzami, ale mają za to dobry węch. Poza tym potrafią się wspinać i pływać. W klimacie umiarkowanym jeże zapadają w sen zimowy. Kiedy tylko pojawią się pierwsze oznaki wiosny budzą się do życia. Głód zmusza je do szukania jedzenia. Wbrew powszechnym ilustracjom przedstawiającym jeże, nie jedzą one i nie noszą na swoich kolcach jabłek. Tak jeszcze w starożytności w "Historii naturalnej" przedstawił to rzymski historyk i pisarz Pilniusz Starszy. Mit jak widać przetrwał do dziś :-). Te małe kolczaste zwierzęta wyginą, jeśli człowiek odpowiednio się nimi nie zaopiekuje. Z tej okazji grupa Oc wykonała prace plastyczne.

Zapraszamy do GALERII

Dzień Postaci z Bajek w klasie 5a
Baśnie i bajki cieszą się wielkim powodzeniem u uczniów klasy 5a. Są źródłem bogatych przeżyć, sposobem wzbogacenia wyobraźni a także pobudzania zainteresowania otaczającym światem ludzi i zwierząt. Dzień 5 listopada był dniem wyjątkowym dla wszystkich uczniów naszej klasy.
Chcąc uczcić to święto uczniowie przybyli na zajęcia online przebrani w przepiękne bajkowe stroje.
Wirtualny apel z okazji Święta Niepodległości

 

11 listopada obchodzimy w Polsce Narodowe Święto Niepodległości. Upamiętnia ono odzyskanie przez nasz kraj niepodległości w 1918 roku, po 123 latach niewoli (1795–1918).

Święto zostało ustanowione w kwietniu 1937 roku. Dzień 11 listopada jest datą symboliczną, odnoszącą się do terminu zakończenia I wojny światowej, jak również do powrotu do Warszawy marszałka Józefa Piłsudskiego, który wcześniej przebywał w niewoli w Magdeburgu.

Niestety nie możemy uczcić tego Święta , tak jak co roku ,uroczystym apelem.

Klasa 4 C przygotowała jednak, krótki wirtualny apel , przypominający nam naszą walkę o niepodległość.

Zachęcamy również do przypomnienia sobie dziejów Polski i obejrzenia animowanej historii Polski:

 

https://www.youtube.com/watch?v=2DrXgj1NwN8

 

oraz do połączenia zabawy z edukacją i udziału w grze:

https://niepodlegla.men.gov.pl/niepodlegla/#/

 

 

 

Dzień Jeża

Mało kto wie, że 10 listopada obchodzimy Międzynarodowy Dzień Jeża

To świetna okazja, aby uświadomić najmłodszym, jaką rolę w środowisku pełnią jeże, co im zagraża i jak im pomóc. Z tej okazji dzieci z klasy 1A dowiedziały się o jeżach kilka ciekawostek, np., że jeże bez odpowiedniej ochrony wkrótce wyginą, a wtedy pozostaną w naszej pamięci jedynie, jako ilustracje z książek dla dzieci, z nieodzownym jabłkiem na kolczastym grzbiecie.

W klasie oprócz ciekawostek, Pani Monika Szaruga przygotowała dla dzieci dyktando graficzne na macie do kodowania. Oczywiście dzieci wykonały zadanie bezbłędnie

Następnie każde dziecko narysowało pastelami jedynego w swoim rodzaju jeżyka.

Zobaczcie sami... w naszej GALERII.

Zajęcia świetlicowe
Za nami już dwa miesiące wspólnej zabawy i nauki. Panie ze świetlicy dwoiły się i troiły, by było wesoło, a wspólnie spędzony czas mijał w przyjaznej atmosferze. Świetlica to miejsce, gdzie razem się bawimy, uczymy, odrabiamy lekcje i tworzymy ciekawe rzeczy. Zdarza się, że panie od nas także czegoś wymagają, jednak wtedy wspólnie coś poznajemy.
A co takiego robimy? Rysujemy, malujemy lub kolorujemy kolorowanki, wycinamy, lepimy z plasteliny, słuchamy opowiadań lub wierszy, uczymy się śpiewać nowe piosenki - o deszczu jak kapie lub o psie, który ma ciekawe przygody...
Zapraszam do galerii zdjęć.
Kodowanie na dywanie w 0b

CodeWeek 2020 za nami. W nagrodę za uczestnictwo w tym wydarzeniu zerówkowicze z grupy „O”b otrzymali dyplomy, które z dumą prezentują na zdjęciu.

Kolejnym zadaniem, z którym zmierzyli się 6-latkowie to Kodowanie na dywanie. Odczytując współrzędne, uczniowie na macie do kodowania, układali kolorowe kwadraciki, z których powstało jesienne drzewko. Podczas zajęć wszyscy pracowali ambitnie i bardzo aktywnie.

Zapraszamy do Galerii.

Pochwal się talentem – rozstrzygnięcie konkursu

 

Ocenianiu konkursowych prac zawsze towarzyszy napięcie: czy nie przegapię żadnego talentu, czy nie przeoczę świetnego pomysłu, czy sprawiedliwie ocenię filmy godne publikacji? Na szczęście w konkursie „Dni kreatywności” każdy przesłany film zasłużył na wyróżnienie
i docenienie. Zachwyciły nas pokazane zdolności, talenty i umiejętności, które zaprezentowali uczniowie naszej szkoły. Dziękujemy, że zechcieliście podzielić się z nami swoimi pasjami. Dla każdego uczestnika konkursu przygotowaliśmy nagrody, które wręczymy po powrocie
z nauczania zdalnego. Na stronie szkolnego kanału YouTube zamieszczone zostały wszystkie zgłoszone filmy.

 

Zachęcamy do obejrzenia i „łapki w górę”.

 

 

Jesteśmy dumni, że mamy w szkole tak wspaniałych i utalentowanych uczniów:

  • Gabrysia Kwit i Jaś Kusyk gr. 0
  • Pola Grzechnik-Walasek kl. 1a
  • Magdalena Kowalik kl. 1a
  • Hania Stolarek kl. 1b
  • Nikola Kudan kl. 1d
  • Kacper Jankowski kl. 2c
  • Hania Kwit kl. 2c
  • Marcel Suszek kl. 2c
  • Maja Koper kl. 3c
  • Maja Teper kl. 3c
  • Zosia Sieradzka kl. 3c
  • Bartosz Koziński kl. 3c
  • Nikodem Szenkin kl. 3c
  • Emilka Gębal kl. 3c
  • Zuzanna Krawczyk kl. 3e
  • Zuzanna Maruszak kl. 3e
  • Antonina Szcześniak kl. 3e
  • Michalina Stolarek kl. 3e
  • Alicja Nowakowska kl. 4a
  • Gabrysia Glegoła kl. 4a
  • Sebastian Boguszyński 4c
  • Oliwia Kudan kl. 4d
  • Kasia Warowna kl. 6c
  • Filip Małek kl. 6c
  • Jakub Mirosławski kl. 6c
  • Szymon Lassak kl 6c
  • Liliana Michalska kl. 6e
  • Marta Podsiadła kl. 6e
  • Igor Ziembowicz kl. 8b

Gratulujemy i dziękujemy rodzicom za pomoc i wsparcie

 

Ilona Wrótniak-Terlecka

Iwona Chmielewska

Marcin Słomka

Jesienny łapacz snów

 

Każdy z nas chce śnić piękne i kolorowe sny… Jak to zrobić...? Otóż dzieci z klasy 1A zadbały o swe sny w prosty sposób. Zaprojektowały i wykonały swój „JESIENNY ŁAPACZ SNÓW”. Oczywiście aktualna pora roku, czyli jesień odrobinę nam w tym pomogła. Wykorzystując papierowy talerzyk i kawałek sznurka oraz piękne i kolorowe liście, dzieci wykonały prawdziwe arcydzieła.

Zobaczcie sami. Zdjęcia znajdują się w naszej GALERII.

Oprogramowanie CMS: DragoN-NogarD © ( www: http://nogard.pl )